جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۱۴:۴۵

معاون توسعه و مهندسی شرکت نفت خبر داد
فراهم شدن بستر مناسب سوآپ با قزاق‌ها

باشگاه خبری فراساحل: معاون توسعه و مهندسی شرکت نفت از آماده شدن بستر مناسب برای سوآپ نفت خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، غلام رضا منوچهری با اشاره به مذاکره  ایران با شرکت‌‌‌های روسی در زمینه سوآپ نفت اظهار کرد: مذاکرات با روس‌‌‌ها ادامه دارد و سوآپ انجام خواهد شد، اما زمان قطعی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات نمی‌توان ارائه کرد. وی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات با قزاقستان در زمینه سوآپ نیز در حال انجام است، افزود: با صحبت‌‌‌هایی که به قزاقستان شده بستر کار فراهم شده است، این مذاکرات با شرکت‌‌‌های دولتی قزاقستان و شرکت‌‌‌های خدماتی که برای آن‌‌‌ها کار ‌‌می‌کنند انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزارت نفت اوایل سال جاری معاون از انجام مذاکرات اولیه برای سوآپ نفت و گاز با ترکمنستان، روسیه و قزاقستان خبرداده و بر لزوم فعالیت بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرده بود. وی همچنین چندی پیش اعلام کرد ایران درباره معامله‎های سواپ نفت، با شرکت‌های روسی مذاکره می‎کند که در آغاز حجم این معامله‎ها می‎تواند ١٥٠ هزار بشکه در روز باشد و در دوره‎ای کوتاه، ممکن است این رقم به ٥٠٠ هزار بشکه در روز نیز برسد.



  کد خبر : 3107
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :